מגזין

למה עיצוב גרפי הוא השקעה

למה עיצוב גרפי הוא השקעה, לא הוצאה?

בעלי עסקים רבים, יזמים ומנהלי שיווק ניצבים בפני דילמה: האם להשקיע בעיצוב גרפי מקצועי או לחסוך ולהסתפק בפתרונות זולים יותר? למרבה הצער, עבור רבים עיצוב גרפי נתפס כ"הוצאה" בלבד – סעיף נוסף בתקציב שרצוי לצמצם ככל האפשר. אבל זו תפיסה שגויה, ואולי אף הרסנית, לעתיד העסק שלך. האמת היא שעיצוב גרפי הוא לא הוצאה, אלא

קרא עוד >
בעידן ה-AI, למה אני צריך מעצב גרפי?

בעידן ה-AI, למה אני צריך מעצב גרפי?

האם הבינה המלאכותית תחליף את היצירתיות האנושית? זוהי, ללא ספק, שאלת ליבה שמעסיקה רבים. התשובה שלי, והתחושה הרווחת בקרב אנשי מקצוע רבים בתעשייה, היא – לא בעתיד הנראה לעין. כלי AI מתוחכמים ככל שיהיו, הם עדיין בגדר כלים. הם יכולים לחקות סגנונות, לנתח כמויות אדירות של מידע ויזואלי וליצור וריאציות מרשימות, אך אני לא חושבת

קרא עוד >
UX Post Main Photo

UX – חוויית משתמש

המונח UX הוא ראשי תיבות של הביטוי – User Experience, כלומר – חוויית משתמש. הוא נטבע לראשונה לפני כשלושים שנה, בשנות ה-90. דון נורמן, מדען מחשבים ופסיכולוג קוגניטיבי, וד"ר יעקב נילסן, מומחה להנדסת אנוש, פיתחו אותו כדי לתאר היבטים של שביעות רצון או חוסר שביעות רצון של משתמשים ממוצר או שירות מסויימים, כגון קלות השימוש,

קרא עוד >
Carson Post Main Photo

דיוויד קרסון – שובר את הכללים

מדי פעם דורך כוכב חדש בעולם העיצוב שהופך את כל התפיסות על פיהן ומביא רעיונות, כלים ומושגים חדשים שמספקים השראה לכל העוסקים במקצוע. בשנות ה-90' היה זה המעצב האמריקאי דיוויד קרסון, שעבודתו משפיעה על כולנו עד היום בתחומים רבים. לקרסון יש סגנון ייחודי שניתן לזהותו מיד. הסגנון שלו הוא ניסיוני, אינטואיטיבי ואישי. גם בעבודות המיתוג

קרא עוד >
דילוג לתוכן