מגזין

לוגו מנצח

הסוד מאחורי לוגו מנצח: המדריך המלא להשקעה שמכניסה כסף

אם תעצור לרגע ותחשוב על המותגים הגדולים בעולם – אפל, נייקי, קוקה-קולה – מה הדבר הראשון שעולה לך לראש? סביר להניח שזהו הלוגו שלהם. התפוח הנגוס, ה"סווש" המפורסם, או הכתב הגלי והאדום. כל שקל שאתה משקיע בעסק צריך להחזיר את עצמו, במיוחד בהתחלה. השאלה 'כמה עולה לוגו?' היא אחת הראשונות שכל בעל עסק שואל, אבל

קרא עוד >
איך לעבוד עם מעצב גרפי

10 סקיצות וזה עדיין לא ׳זה׳? קיצור הדרך שחוסך לך זמן, כסף ועצבים

סבב סקיצות רביעי. אתה פותח את המייל מהמעצב, הלב שלך פועם בתקווה, אבל אחרי כמה שניות של בהייה במסך, התחושה המוכרת חוזרת: "זה עדיין לא זה". התסכול מתחיל לחלחל. איך מסבירים מה רוצים כשלא בטוחים במאה אחוז? כמה סבבים זה נורמלי? והאם הבעיה אצלי או אצלו? אם הסיטואציה הזו מרגישה לך מוכרת, אתה לא לבד.

קרא עוד >
קהל יעד

קהל יעד מגוון? איך מעצבים מותג שמדבר ללקוחות שונים

בעלי עסקים רבים נתקלים בדילמה מוכרת: מצד אחד, הם רוצים למשוך לקוחות שמעריכים איכות, שירות אישי ונראות מוקפדת, קהל שמוכן לשלם יותר בעבור חוויה ברמה גבוהה. מצד שני, הם חוששים לפספס את הקהל הגדול שמחפש תמורה טובה למחיר, הנחות או פתרונות נגישים יותר. מבחינת עיצוב המותג, הדילמה הזו מייצרת אתגר מרתק – איך מעצבים שפה

קרא עוד >
סוגי דפוס

בתי הדפוס מציעים סוגי הדפסות מגוונים – אבל מה מתאים לך ומתי?

סוגי דפוס, חומרים ואפקטים – בוא נעשה סדר! כמנהל עסק, אתה ודאי יודע כמה חשובים חומרי שיווק מודפסים: כרטיסי ביקור שתשאיר בידיים הנכונות, ברושורים שיספרו את סיפור העסק שלך, אריזות שיגרמו למוצר שלך לבלוט על המדף, שלטים שימשכו מבטים ברחוב ועוד אינסוף אפשרויות. אבל אז, כשאתה מגיע לבית הדפוס, פתאום צצים מושגים כמו "דפוס אופסט",

קרא עוד >
סטייל גייד

איך ״סטייל גייד״ יכול להפחית כ-40% מהוצאות על גרפיקה בשנה

בלבול מיתוגי = בזבוז כספי. הגיע הזמן לעשות סדר! אתה מנהל עסק, ויודע כמה קשה לעמוד בקצב של השוק התחרותי. אתה משקיע בצוות מעולה, במוצרים מדהימים, ובשירות לקוחות יוצא דופן. אבל כמה קשה זה כשאתה מנסה לוודא שכל חומר שיוצא מהעסק שלך – בין אם זה פוסט ברשתות החברתיות, מצגת למשקיעים, או ברושור חדש –

קרא עוד >
סוגי קבצים

כל מה שבעל עסק צריך לדעת על סוגי קבצים ומתי משתמשים בהם

כשאתה מקבל קבצי עיצוב מהמעצב הגרפי שלך עם סיומות כמו JPEG, PNG, PDF, AI PSD ועוד אינסוף אותיות, אתה מרגיש קצת אבוד? אל תדאג, אתה לגמרי לא לבד בזה. רוב בעלי העסקים, גם המנוסים שבהם, שואלים עצמם: "רגע, מה אני עושה עם כל זה? ואיזה קובץ אני שולח עכשיו לבית הדפוס/לבונה האתר/למי שצריך?" זה כמו

קרא עוד >
UI_UX

מה ההבדל בין UI ל-UX ולמה העסק שלך צריך את שניהם?

השקעת זמן וכסף באתר אינטרנט או באפליקציה, ועל פניו, הוא נראה נהדר. יש לוגו מושך, תמונות יפות, ופלטת צבעים נעימה לעין. אבל בפועל, התוצאות לא מגיעות. לקוחות לא נשארים מספיק זמן, לידים לא נרשמים, והמכירות לא עולות כפי שקיווית. ייתכן שאתה שואל את עצמך, מה חסר? התשובה טמונה בהבנה עמוקה של שני מונחים קריטיים בעולם

קרא עוד >
דילוג לתוכן