מגזין

עיצוב גרפי ישראלי

מה זה עיצוב גרפי ׳ישראלי׳? תעודת הזהות החזותית שלנו

במאמר הקודם בחנו את שורשיו של העיצוב הישראלי, מהרגעים הראשונים של הבאוהאוס בתל אביב, דרך כרזות המחאה של שנות השבעים ועד למהפכה הדיגיטלית. ראינו איך הזהות החזותית שלנו נולדה מתוך צורך, ממגבלות טכניות ומשאיפות גדולות. איך כל ההיסטוריה העשירה הזו באה לידי ביטוי היום? מהם המרכיבים שהופכים עיצוב לא רק ל"מעוצב בישראל", אלא לבעל תחושה "ישראלית"

קרא עוד >
שפת העיצוב הישראלי

מעבר לכחול-לבן: כך נולדה שפת העיצוב הישראלי

מסע בזמן אל הנשמה של העיצוב הגרפי המקומי תנסו רגע לעצור ולשים לב לעיצוב שסובב אתכם: כרזת תערוכה ברחוב, שלט דרך תלת-לשוני או לוגו באפליקציה ישראלית מוכרת. שלושתם נראים שונים לגמרי, ובכל זאת, משהו בהם מרגיש "שלנו". זו לא רק העברית. זה גם הטון הישיר, הקצב המיוחד של האותיות, הבחירה בצבעים, והיכולת להסתדר עם שלוש

קרא עוד >
דיזיין סיסטם

דיזיין סיסטם לעסקים בישראל: המדריך המלא

הנשק הסודי של חברות ההייטק המצליחות אם אתה בעל עסק או מנהל בחברה ישראלית, יש סיכוי טוב שאתה מכיר את התחושה הזאת. תחושה של כאוס קטן שמתחיל לגדול. אתה שם לב שהצבע של הכפתור באתר שונה מהצבע באפליקציה, שהמצגת שהכין איש השיווק נראית אחרת לגמרי מהניוזלטר שיצא ללקוחות, ושלכל פיצ'ר חדש לוקח נצח לצאת לשוק

קרא עוד >
טרנדים 2025

טרנדים חמים בעיצוב גרפי ישראלי 2025: המדריך לבעלי עסקים

למה טרנדים בעיצוב הם החלטה עסקית דמיין שאתה עומד מול לקוח פוטנציאלי ומגיש לו את כרטיס הביקור הדיגיטלי של העסק שלך – באתר, באפליקציה או אפילו בפוסט ממומן בפייסבוק. אם לפני כמה שנים היה מספיק לשים לוגו יפה וכפתור “קנה עכשיו”, היום המשתמש מצפה לחוויה חיה: אנימציה קטנה כשהוא מעביר את העכבר, גופן עברי שמשתנה

קרא עוד >
עקביות ויזואלית

המדריך לעקביות ויזואלית שבונה אמון ומגדילה הכנסות

דמיין לקוח פוטנציאלי שנתקל במודעה ממומנת ויפהפייה שלך באינסטגרם, מעוצבת בצבעי שחור-זהב יוקרתיים. הוא מתרשם ולוחץ על הקישור. האתר שאליו הוא מגיע צבוע בכחול ולבן, עם פונטים פשוטים. זה קצת מבלבל, אבל הוא ממשיך הלאה ומבקש הצעת מחיר. למחרת, הוא מקבל למייל קובץ וורד אפור וסטנדרטי – הוא שואל את עצמו, גם אם בתת-מודע: "רגע,

קרא עוד >
עיצוב רספונסיבי

עיצוב רספונסיבי: לטפס בתוצאות החיפוש

בוא נשים את הדברים על השולחן: יותר מ-60% מהלקוחות הפוטנציאליים שלך גולשים מהנייד. זו עובדה סטטיסטית שמגדירה מחדש את כללי המשחק. אם האתר שלך לא מותאם אליהם בצורה מושלמת, אתה לא רק מאבד לקוחות למתחרים שלך – אתה גם באופן אקטיבי נפגע בדירוג של גוגל. סיפור על שני אתרים בוא נדמיין לרגע לקוח פוטנציאלי, נקרא

קרא עוד >
בריף למעצב הגרפי

איך להכין בריף מנצח למעצב גרפי שיחסוך זמן וכסף

אתה ניגש לפרויקט חדש, נרגש לקראת התוצאה, אבל יכול להיות שאתה חושש שהיא לא תהיה בדיוק מה שדמיינת. יש גם חשש משיחות ארוכות ומתמשכות, מבלבול וממעגל אינסופי של תיקונים יקרים שגוזלים זמן ואנרגיה. תיאום ציפיות ותקשורת יעילה, הם אתגר מוכר לרוב בעלי העסקים, מסטארט-אפים צעירים ועד חברות ותיקות. רבים מהם מגיעים אל המעצב עם רעיון

קרא עוד >
דילוג לתוכן