מגזין

עקביות ויזואלית

המדריך לעקביות ויזואלית שבונה אמון ומגדילה הכנסות

דמיין לקוח פוטנציאלי שנתקל במודעה ממומנת ויפהפייה שלך באינסטגרם, מעוצבת בצבעי שחור-זהב יוקרתיים. הוא מתרשם ולוחץ על הקישור. האתר שאליו הוא מגיע צבוע בכחול ולבן, עם פונטים פשוטים. זה קצת מבלבל, אבל הוא ממשיך הלאה ומבקש הצעת מחיר. למחרת, הוא מקבל למייל קובץ וורד אפור וסטנדרטי – הוא שואל את עצמו, גם אם בתת-מודע: "רגע,

קרא עוד >
עיצוב רספונסיבי

עיצוב רספונסיבי: לטפס בתוצאות החיפוש

בוא נשים את הדברים על השולחן: יותר מ-60% מהלקוחות הפוטנציאליים שלך גולשים מהנייד. זו עובדה סטטיסטית שמגדירה מחדש את כללי המשחק. אם האתר שלך לא מותאם אליהם בצורה מושלמת, אתה לא רק מאבד לקוחות למתחרים שלך – אתה גם באופן אקטיבי נפגע בדירוג של גוגל. סיפור על שני אתרים בוא נדמיין לרגע לקוח פוטנציאלי, נקרא

קרא עוד >
בריף למעצב הגרפי

איך להכין בריף מנצח למעצב גרפי שיחסוך זמן וכסף

אתה ניגש לפרויקט חדש, נרגש לקראת התוצאה, אבל יכול להיות שאתה חושש שהיא לא תהיה בדיוק מה שדמיינת. יש גם חשש משיחות ארוכות ומתמשכות, מבלבול וממעגל אינסופי של תיקונים יקרים שגוזלים זמן ואנרגיה. תיאום ציפיות ותקשורת יעילה, הם אתגר מוכר לרוב בעלי העסקים, מסטארט-אפים צעירים ועד חברות ותיקות. רבים מהם מגיעים אל המעצב עם רעיון

קרא עוד >
בחירת מעצב גרפי

טיפים לבחירת מעצב גרפי: כך מזהים טאלנט אמיתי בשיחת היכרות

כבעל עסק, אתה יודע שהגיע הזמן להתקדם. אולי אתה רוצה לוגו שמרגיש באמת "שלך", אולי אתה חושב על דף נחיתה שימיר, או שאתה צריך תבניות מסודרות לרשתות החברתיות. אתה רוצה לעשות את הדברים נכון, כי אין לך עודפים של זמן או תקציב למשחקים. ואז מתחיל הסבב המוכר והמתיש: דפדוף אינסופי בתיקי עבודות, כמה שיחות היכרות,

קרא עוד >
לוגו מנצח

הסוד מאחורי לוגו מנצח: המדריך המלא להשקעה שמכניסה כסף

אם תעצור לרגע ותחשוב על המותגים הגדולים בעולם – אפל, נייקי, קוקה-קולה – מה הדבר הראשון שעולה לך לראש? סביר להניח שזהו הלוגו שלהם. התפוח הנגוס, ה"סווש" המפורסם, או הכתב הגלי והאדום. כל שקל שאתה משקיע בעסק צריך להחזיר את עצמו, במיוחד בהתחלה. השאלה 'כמה עולה לוגו?' היא אחת הראשונות שכל בעל עסק שואל, אבל

קרא עוד >
איך לעבוד עם מעצב גרפי

10 סקיצות וזה עדיין לא ׳זה׳? קיצור הדרך שחוסך לך זמן, כסף ועצבים

סבב סקיצות רביעי. אתה פותח את המייל מהמעצב, הלב שלך פועם בתקווה, אבל אחרי כמה שניות של בהייה במסך, התחושה המוכרת חוזרת: "זה עדיין לא זה". התסכול מתחיל לחלחל. איך מסבירים מה רוצים כשלא בטוחים במאה אחוז? כמה סבבים זה נורמלי? והאם הבעיה אצלי או אצלו? אם הסיטואציה הזו מרגישה לך מוכרת, אתה לא לבד.

קרא עוד >
קהל יעד

קהל יעד מגוון? איך מעצבים מותג שמדבר ללקוחות שונים

בעלי עסקים רבים נתקלים בדילמה מוכרת: מצד אחד, הם רוצים למשוך לקוחות שמעריכים איכות, שירות אישי ונראות מוקפדת, קהל שמוכן לשלם יותר בעבור חוויה ברמה גבוהה. מצד שני, הם חוששים לפספס את הקהל הגדול שמחפש תמורה טובה למחיר, הנחות או פתרונות נגישים יותר. מבחינת עיצוב המותג, הדילמה הזו מייצרת אתגר מרתק – איך מעצבים שפה

קרא עוד >
דילוג לתוכן